Ogłoszenie


#1 2008-08-17 11:26:41

Zaraki kun

Nowy Manager

Zarejestrowany: 2008-08-17
Posty: 1
Punktów :   

moc

moze bysmy dodali jaka moc mamy do wyboru


Imie: Zaraki
Nazwisko: Kanapachi
Reiatsu: 2000  (Żeby uzyskać więcej energii duchowej trzeba mieć większą range)
Umiejętności: (To jest magia wybieracie na początek 3)
Złoto: 1000
Ekwipunek: Katana, Strój Shinigami
Artefakty: (Przez artefakty można mieć więcej energii duchowej)

Walki:
Wygrane:
Przegrane:
Zremisowane:

Zabici puści: 0 (Pustych zabijać będzie się na misjach)

Offline

 

#2 2009-12-01 11:57:24

Zou

Nowy Manager

2775093
Zarejestrowany: 2009-12-01
Posty: 2
Punktów :   

Re: moc

Osobiście popieram i podam parę przykładów które mogą być rozpatrzone/ulepszone.

Shinigami:

Shikai (Początkowe Uwolnienie)
Podstawowe uwolnienie mocy zanpakutou przez Shinigami. By do niego doszło, wymagane jest poznanie imienia zanpakutou. Zanpakutou najczęściej zmienia kształt i nabiera specyficznych właściwości odpowiednich tylko jemu. I tutaj przydało by się żeby każdy wymyślił własne zanpakuto z własnymi mocami i z własną nazwą. Oczywiście bez przegięć, zanpakuto było by akceptowane przez moderatorów/adminów. Do tego przydał by się oczywiście odpowiedni dział gdzie były by składane propozycje, żeby nie spamować prywatnymi wiadomościami.

Bankai (Ostateczne Uwolnienie)
Ostateczna, mistrzowska technika walki zabójcy dusz, przeznaczona tylko dla tych, którzy osiągnęli szczyt jako Bogowie śmierci. Jest to ostateczne uwolnienie zanpakutou, moc oraz inne parametry wzrastaj? od 5 do 10 razy. I tu oczywiście to samo podczas wymyślania podane by też było Bankai które w razie osiągnięcia go było by dostępne dla posiadacza. I tu też musiało by się spotkać z zaakceptowanie przez moderatorów żeby nie było przegięć.

Hakuda (Walka Wręcz)
Jest to podstawowa umiejętność wali wręcz. Nic bardziej prostego jak zwykła umiejętność kopania u uderzania.

Shunpo (Błyskawiczny krok)
Technika błyskawicznego poruszania się bardzo przydatna również w walce. Pomimo możliwości jej użycia potrzeba lat by było naprawdę szybkim.

To tak tylko dla przykładu. Jeśli był by ktoś w stanie rozpatrzyć i powiedzieć czy mógł bym dalej wypisywać to był bym wdzięczny. Wszystkie tu opisane umiejętności powinny mieć też przydzielone minimum energii duchowej jakie powinien posiadać właściciel żeby używać umiejętności. Energia powinna być wykorzystywana w walce i każde użycie np "Shunpo" powinno kosztować powiedzmy 50 energii która była by na czas walki usuwana. Sędzia powinien pilnować wszystkiego czy dobrze jest zużywana energii i czy odpowiednio jest wykorzystywana umiejętność. To tak ode mnie w tej sprawię jak na razie. W razie jakichkolwiek błędów proszę mnie poprawić.


Imie: Zou
Nazwisko: Shyojo
Reiatsu: 2000
Umiejętności: Tymczasowo Brak.
Złoto: 1000
Ekwipunek: Katana, Strój Shinigami
Artefakty: Brak


Walki:
Wygrane:
Przegrane:
Zremisowane:

Zabici puści: 0


Dodatkowe Informację:

Urodzona 30 marca

Wzrost około 174 cm

Waga 54 kg

Charakter Bardzo cierpka, nienawidząca kłótni i perfekcyjna osoba. Uważa, że jest doskonała i wszystkie problemy można rozwiązać w sposób naukowy. Gardzi innymi rodzajami stworzeń, aczkolwiek są one ciekawymi okazami do obserwacji. Skora do konfliktów. Często się wdaje w nie z osobami które wmawiają jej kłamstwo. Perfekcjonistka w każdym szczególe. Zawsze dokładnie analizuje swoje położenie i sytuacje zanim coś zrobi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.083 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mwsz-tir.pun.pl www.hsg.pun.pl www.playergame.pun.pl www.e-suba.pun.pl www.goodmt2.pun.pl